hier contact opnemen. Uiteraard ben je ook van harte welkom in onze werkschoenenwinkel. In onze werkschoenenwinkel bevindt zich ook ons Pas- & Meetcenter voor specifieke aanmeetsessies door één van onze werkschoenspecialisten.
Wanneer je naast de beschikbare informatie op onze website nog vragen hebt over een product of je wilt nog extra advies, dan kun je tijdens kantooruren onze klantenservice bereiken op 024-8200929 of via Klantenservice en veelgestelde vragen
Welkom bij de online klantenservice! Hier kunt u antwoord vinden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat u zoekt of heeft u andere vragen? Neem dan contact met ons op of laat een berichtje achter in de Chat!
- Toon alles
- Bestellen en betalen
- Bezorgen en afhalen
- Retourneren en ruilen
- Garantie en reparatie
- Corona update
Mijn Account onder bestellingen. Is je bestelling toch al verzonden? Bel ons dan even op via 024-8200929 of stuur een bericht, dan kijken we wat we voor je kunnen doen.
Annuleren kan alleen als jouw bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft. Je bestelling is ons magazijn verlaten wanneer je van ons een Track&Trace ontvangen hebt. Annuleren doe je in Zodra je begint met afrekenen kom je terecht in een beveiligde internetomgeving. Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het slotje in je browser, naast de URL. Bedrijven die herhaaldelijk en meer dan € 300,- per jaar bestellen, kunnen ook op rekening kopen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice op 024-8200929 of per e-mail. In onze werkschoenenwinkel kun je met PIN of contant betalen.
AfterPay – Achteraf betalen voor consumenten en zakelijke klanten
AfterPay voert voor ARBO Safety Shoes het volledige achteraf betaalproces uit voor zowel consumenten als zakelijke klanten. Wanneer je je bestelling afrondt via AfterPay ontvang je van hen een digitaal betaaloverzicht en betaal je het orderbedrag aan AfterPay. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in het privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Wil je meer informatie over achteraf betalen met AfterPay? Ga dan naar de website van AfterPay.Update 15 december 2020
Onze winkel is geopend voor bedrijven, ZZP-ers en andere klanten die op een bedrijfsnaam kunnen kopen. Voorin onze shop wordt u vooraf gevraagd of u bedrijfsmatig komt kopen. Particulieren die geen bedrijfsnaam kunnen overhandigen kunnen momenteel enkel online bij ons kopen. Afhalen blijft gewoon mogelijk na het bestellen van uw producten.Uiteraard gelden de normale regels:
- Draag een mondkapje (ook bij ons verkrijgbaar)
- Houd 1,5m afstand tot anderen
- Er worden geen handen geschud
- De voeten opmeten is momenteel niet mogelijk
Gratis ruilen
Indien je een verkeerde maat of model hebt gekozen en deze wilt omruilen dan kan dat binnen 30 dagen en dat is eenmalig geheel gratis voor bestellingen binnen Nederland. Voor bestellingen buiten Nederland dien je zelf je product te retourneren. De kosten hiervoor zijn voor eigen rekening. Je kunt via onze klantenservice een retourformulier aanvragen. Je krijgt dan van ons een retourbon met de voorwaarde waaraan je retour dient te voldoen. Dit zijn de volgende voorwaarden:- De schoenen schoon, ongebruikt in de originele, onbeschadigde (ook niet beschreven) verpakking te retourneren. Zorg dus voor een omverpakking.
- Indien het product gedragen, beschadigd of gebruikt is, sturen wij het naar je terug (uiteraard mag je de schoenen wel gewoon passen op een schone vloer).
- Indien de verpakking beplakt, beschreven of beschadigd is, rekenen wij € 10 herverpakkingskosten.
Gratis retour
Ben je niet tevreden over je aankoop en wil je het terugsturen en je geld terug ontvangen? Dat is uiteraard mogelijk. Binnen 30 dagen na ontvangst heb je de mogelijkheid om het product gratis te retourneren voor bestellingen binnen Nederland. Voor bestellingen buiten Nederland dien je zelf je product te retourneren. De kosten hiervoor zijn voor eigen rekening. Je mag het product eventueel ook zelf bij ons afgeven. Je kunt via onze klantenservice een retourformulier aanvragen. Voor het retourneren gelden de volgende voorwaarden:- De schoenen schoon, ongebruikt in de originele, onbeschadigde (ook niet beschreven) verpakking te retourneren. Zorg dus voor een omverpakking.
- Indien het product gedragen, beschadigd of gebruikt is, sturen wij het naar je terug (uiteraard mag je de schoenen wel gewoon passen op een schone vloer).
- Indien de verpakking beplakt, beschreven of beschadigd is, rekenen wij € 10 herverpakkingskosten.
Gratis verzending
Wij versturen jouw bestelling geheel gratis vanaf 35,- exclusief btw. Bestel je voor minder van 35,- dan bedragen de verzendkosten maar 5,95 exclusief btw.Levertijd
Plaats jij jouw bestelling voor 16:00 op werkdagen dan wordt deze diezelfde dag nog verstuurd. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin de Track and Trace code zodat je de bestelling kunt volgen. Jouw bestelling wordt bezorgd door onze bezorgpartner GLS. De normale bezorgduur vind je hieronder.- Nederland(eilanden uitgezonderd): 1 werkdag
- Eilanden: 1-3 werkdagen
- Belgie: 1-2 werkdagen
- Duitsland: 1-3 werkdagen
- Bovenstaande tijden zijn ter indicatie waarbij 99% optijd geleverd wordt.
Een bezorgdatum kiezen
Nadat wij je bestelling verstuurd hebben, kun je via je Track&Trace je bezorging wijzigen. Hiervoor kan uit de vijf werkdagen na de verzenddatum worden gekozen. Voor de gekozen bezorgdatum wordt een tijdvenster gegeven. Nadat de optie "Bezorging op een bepaalde dag" is geselecteerd en bevestigd, zal GLS het pakket op de gewenste dag bezorgen.
Bezorging bij een GLS PakketShop
Ben je die dag onverhoopt toch niet thuis dan kun je de bestelling ook op een GLS PalletShop af laten leveren. GLS PakketShops hebben klantvriendelijke openingstijden, zodat pakketten kunnen worden afgehaald wanneer dit jou het beste uitkomt. Na de keuze voor de optie "Bezorging bij een GLS PakketShop", kan de gewenste GLS PakketShop worden gekozen. GLS stuurt het pakket door en levert het af bij de geselecteerde PakketShop als de keuze is bevestigd. Zo heb je toch nog dezelfde dag je bestelling in huis. Lukt het nu niet om je bestelling diezelfde dag nog af te halen dan is dat geen probleem. Het pakket wordt hier namelijk maximaal vijf werkdagen bewaard.
Ophalen bij een depot van GLS
Je kunt er ook voor kiezen om het pakket zelf bij een GLS-depot op te halen. Het pakket blijft dan in het depot dat voor het bezorgadres verantwoordelijk is en daar kun je het dan binnen vijf werkdagen komen ophalen. Na de keuze voor de optie "Zelf ophalen bij een GLS-depot" en ontvangst van de bevestiging, slaat GLS het pakket veilig voor je op tot je het komt afhalen.
Wanneer je pakket niet binnen 5 werkdagen wordt afgehaald dan stuur GLS het terug naar ons. Neem dan contact op met onze klantenservice om te kijken wat de mogelijkheden zijn.Heb je iets besteld wat naar een onjuist adres wordt gestuurd en heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Geef het door aan onze klantenservice via 024-8200929. Dan kunnen wij het adres van de zending voor je aanpassen. Bij een verhuizing pas je makkelijk je adres aan in je eigen ARBO Safety Shoes-account onder adressen. Klik op bewerken en vul nu het juiste adres in.