Klantenservice en veelgestelde vragen

Welkom bij de online klantenservice! Hier kunt u antwoord vinden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat u zoekt of heeft u andere vragen? Neem dan contact met ons op of laat een berichtje achter in de Chat!


Zodra we je bestelling hebben verzonden, sturen we de factuur altijd per mail als bijlage van je verzendbevestiging. Je kunt je facturen ook downloaden in je besteloverzicht in Mijn Account. Heb je de bestelling net geplaatst? Wacht dan tot je bestelling verzonden is. Hierna ontvang je de factuur in de verzendbevestiging.
Stuur ons een e-mail met daarin:
  • je ordernummer
  • je gewenste aanpassingen
Dit kan tot 30 dagen na de opmaak van de factuur. Je krijgt dan van ons binnen 3 werkdagen een aangepaste creditfactuur in je mailbox, waardoor je huidige factuur komt te vervallen.
Of een product op voorraad is kun je zien op de productpagina als je op een schoenmaat klikt. Ook wordt dan de prijs inclusief BTW zichtbaar.