Sluiten

Categorieën

Filters

    Verzenden & retourneren

    Gratis verzending

    Wij versturen jouw bestelling geheel gratis vanaf 50,- exclusief btw. Bestel je voor minder van 50,- dan bedragen de verzendkosten maar 5,95 exclusief btw.

    Levertijd

    Plaats jij jouw bestelling voor 16:00u op werkdagen dan wordt deze diezelfde dag nog verstuurd. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin de Track and Trace code zodat je de bestelling kunt volgen. Jouw bestelling wordt bezorgd door onze bezorgpartner GLS. De normale bezorgduur vind je hieronder.

    • Nederland(eilanden uitgezonderd): 1 werkdag
    • Eilanden: 1-3 werkdagen
    • Belgie: 1-2 werkdagen
    • Duitsland: 1-3 werkdagen
    • Bovenstaande tijden zijn ter indicatie waarbij 99% optijd geleverd wordt.

    Een bezorgdatum kiezen

    Nadat wij je bestelling verstuurd hebben, kun je via je Track&Trace je bezorging wijzigen. Hiervoor kan uit de vijf werkdagen na de verzenddatum worden gekozen. Voor de gekozen bezorgdatum wordt een tijdvenster gegeven. Nadat de optie "Bezorging op een bepaalde dag" is geselecteerd en bevestigd, zal GLS het pakket op de gewenste dag bezorgen.

    Bezorging bij een GLS PakketShop

    Ben je die dag onverhoopt toch niet thuis dan kun je de bestelling ook op een GLS PalletShop af laten leveren. GLS PakketShops hebben klantvriendelijke openingstijden, zodat pakketten kunnen worden afgehaald wanneer dit jou het beste uitkomt. Na de keuze voor de optie "Bezorging bij een GLS PakketShop", kan de gewenste GLS PakketShop worden gekozen. GLS stuurt het pakket door en levert het af bij de geselecteerde PakketShop als de keuze is bevestigd. Zo heb je toch nog dezelfde dag je bestelling in huis. Lukt het nu niet om je bestelling diezelfde dag nog af te halen dan is dat geen probleem. Het pakket wordt hier namelijk maximaal vijf werkdagen bewaard.

    Ophalen bij een depot van GLS

    Je kunt er ook voor kiezen om het pakket zelf bij een GLS-depot op te halen. Het pakket blijft dan in het depot dat voor het bezorgadres verantwoordelijk is en daar kun je het dan binnen vijf werkdagen komen ophalen. Na de keuze voor de optie "Zelf ophalen bij een GLS-depot" en ontvangst van de bevestiging, slaat GLS het pakket veilig voor je op tot je het komt afhalen.  
    Wanneer je pakket niet binnen 5 werkdagen wordt afgehaald dan stuur GLS het terug naar ons. Neem dan contact op met onze klantenservice om te kijken wat de mogelijkheden zijn.

     

    Gratis retour

    Ben je niet tevreden over je aankoop en wil je het terugsturen en je geld terug ontvangen? Dat is uiteraard mogelijk. Binnen 30 dagen na ontvangst heb je de mogelijkheid om het product gratis te retourneren voor bestellingen binnen Nederland. Voor bestellingen buiten Nederland dien je zelf je product te retourneren. De kosten hiervoor zijn voor eigen rekening. Je mag het product eventueel ook zelf bij ons afgeven. Je kunt via Mijn Account een retourformulier aanvragen. Voor het retourneren gelden de volgende voorwaarden:

    • De schoenen schoon, ongebruikt in de originele, onbeschadigde (ook niet beschreven) verpakking te retourneren. Zorg dus voor een omverpakking.
    • Indien het product gedragen, beschadigd of gebruikt is, sturen wij het naar je terug (uiteraard mag je de schoenen wel gewoon passen op een schone vloer).
    • Indien de verpakking beplakt, beschreven of beschadigd is, rekenen wij € 10 herverpakkingskosten.

    Tevens ontvang je een GLS retourlabel die je op de doos kunt plakken. Dan lever je het pakket gratis in bij een van de GLS pakketshops. Wanneer wij het pakket ontvangen hebben, sturen wij het gewenste model/maat weer kosteloos naar je toe. Wanneer wij het pakket ontvangen hebben, zorgen wij ervoor dat het bedrag uiterlijk na 14 dagen teruggestort is. Gebruikelijk is echter binnen 3 a 4 werkdagen.  

    Gratis ruilen

    Indien je een verkeerde maat of model hebt gekozen en deze wilt omruilen dan kan dat binnen 30 dagen en dat is eenmalig geheel gratis voor bestellingen binnen Nederland. Voor bestellingen buiten Nederland dien je zelf je product te retourneren. De kosten hiervoor zijn voor eigen rekening. Je kunt via Mijn Account een retourformulier aanvragen. Je krijgt dan van ons een retour bon met de voorwaarde waaraan je retour dient te voldoen. Dit zijn de volgende voorwaarden:

    • De schoenen schoon, ongebruikt in de originele, onbeschadigde (ook niet beschreven) verpakking te retourneren. Zorg dus voor een omverpakking.
    • Indien het product gedragen, beschadigd of gebruikt is, sturen wij het naar je terug (uiteraard mag je de schoenen wel gewoon passen op een schone vloer).
    • Indien de verpakking beplakt, beschreven of beschadigd is, rekenen wij € 10 herverpakkingskosten.

    Daarna ontvang je een GLS retourlabel die je op de doos kunt plakken. Dan lever je het pakket gratis in bij een van de GLS pakketshops. Wanneer wij het pakket ontvangen hebben, sturen wij het gewenste model/maat weer kosteloos naar je toe in zowel Nederland als België.  

     

    Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »